خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور مسئولان استانی؛

شهردار کرمانشاه رسما کار خودش را آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۰۲۰

طی مراسمی با حضور مسئولان شهری واستانی کرمانشاه نادر نوروزی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر کرمانشاه به عنوان شهردار کلانشهر کرمانشاه انتخاب شد که امروز و پس از معارفه، رسما کار خود را آغاز کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه محمدرضا صمیمی، مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا  در این مراسم، اظهار داشت: در یک‌هزار و ۴۱۰  شهرداری کشور سه برابر نیرو  استخدام شده،  ولی باز هم نیروی متخصص کم داریم‌.

وی افزود: در بحث مدیریت بحران شهرداری باید کار شود و بحث حاشیه‌نشینی و پسماند باید به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت‌ها مدنظر قرار بگیرید در موضوع درآمدی نیز شهرداری می‌تواند اثرگذار باشد.

مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا متذکر شد: شهردار کرمانشاه باید به این مهم توجه داشته باشد که به نسبت فعالیت و حجم کار فساد در شهرداری باید رفع شود.

رسول آزادی رئیس شورای شهر کرمانشاه در این مراسم  با بیان اینکه شهردار با کسب آرا  همه اعضای شورای شهر توانست سکان مدیریت کلان شهر کرمانشاه را به دست بگیرد اظهار امیدواری کرد این نوید بخش مدیریت شهری همراه و همدلی این دیار است.

وی افزود: شورای شهر کرمانشاه پس از استعفا «سعید طلوعی» به خاطر حساسیت و اهمیت موضوع انتخاب شهردار جلسات متعددی برگزار کرد و پس از بررسی رزومه کاری بیش از ۴۰ نامزد برای مدیریت شهرداری در نهایت نگاه اعضای شورای شهر کرمانشاه معطوف به  نادر نوروزی شد.

وی گفت: خوشحالیم که اعضای شورای شهر کرمانشاه با همدلی شهردار را انتخاب کردند و تا زمانی که شهردار در مسیر توسعه شهر و مدار قانون و مصوبات پارلمان محلی حرکت کند یاور و پشتیبان او خواهیم بود.

آزادی ادامه داد: انتظار داریم شهردار با هم افزایی استاندار کرمانشاه در راستای حل مشکلات شهر و اجرای مصوبات شورای شهر کرمانشاه گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه اضافه کرد: همچنین از شهردار انتظار داریم ضمن رسیدگی عادلانه به موضوع اضافه کاری کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری به خاطر اهمیت امنیت شغلی با توجه به تورم وضعیت معیشتی نامطلوب آنان را در دستور کار قرار دهد.

آزادی گفت: همچنین از رئیس جمهور و وزارت کشور برای منصوب کردن استاندار کرمانشاه سپاسگزاریم.

هاشم درویشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه این مراسم، گفت: با انتخاب استاندار کرمانشاهی دلسوز و  با سابقه مدیریتی توانا باید این فرصت غنمیت بدانیم همکاران در شورا بایستی با  همدلی کار کنیم، شورای شهر توانست ازبین ۴۰ نفر، نوروزی  را انتخاب کند، فرآیند انتخاب شهردار در بهترین شرایط ممکن انجام شد.

وی افزود: نوروزی مدیر پشت میزنشین نیست و مرد جهادی است، امروز باید لباس خدمت بپوشیم، عقب افتادگی‌های ما در فلاکت رتبه دوم را به خود اختصاص داده، لذا این انسجام در شورا وجود دارد که در راه پیشرفت گام برداریم.

درویشی گفت: هرکسی که می‌گوید کرمانشاه هندوستان ایران است اشتباه است، کرمانشاه استان فرصت‌هاست‌، کرمانشاه استان قومیت‌های مختلف است، کرمانشاه برای جمهوری اسلامی دردسری نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز