خبرگزاری کار ایران

برف و کولاک راه ارتباطی ۵۵۰ روستای کردستان را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۶۷

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش برف و کولاک راه ارتباطی ۵۵۰ روستای استان بسته شده است.

به گزارش ایلنا، رامبد نوذری گفت: از این تعداد ۱۵۰ روستا مربوط به شهرستان بانه، ۱۰۰روستا سقز، ۸۰ روستا دیواندره، ۷۰ روستا کامیاران، ۵۰ روستا مریوان، ۲۰روستا سنندج، ۱۵ روستادهگلان و سه روستا نیز مربوط به قروه است.

نوذری می گوید: همچنین به دلیل بارش برف، وزش باد، کولاک شدید و نبود دید کافی در برخی محور‌های اصلی استان شامل محور دیواندره- سقز و بالعکس، سنندج- کامیاران و بالعکس تردد کامیون و کشنده ممنوع و محور بوکان- سقز و سقز- بانه نیز مسدود اعلام شده است.

به گفته او: محور‌های فرعی نیز از جمله کامیاران- سروآباد حد فاصل رزاب تا زیویه و سروآباد- اورامانات حد فاصل گردنه ژالانه مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور سروآباد- پاوه حد فاصل گردنه تته، ایرانخواه - تکاب، دهگلان- حسین آباد و سقز- مریوان بدلیل بارش برف و یخبندان و نبود ایمنی کافی مسدود است.

نوذری می گوید: تمام محدودیت‌ها با هماهنگی کامل پلیس راه، فرمانداران و مدیریت بحران به علت بارش برف زیاد و کولاک شدید انجام شده است.

طبق اعلام هواشناسی کردستان سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان شده و تا روز سه‌شنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز