خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است ، رانندگان احتیاط کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۳۰

رئیس پلیس راه استان ایلام از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

 به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت : بارش  برف در مناطق شمالی و باران در مناطق جنوبی که از  روز گذشته در استان شروع شده است همچنان ادامه دارد,وسطح محور ها ی مواصلاتی لغزنده است که نیاز است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، بارش باران و برفی که از روز گذشته در استان شروع شده است همچنان با شدت وضعف در مناطقی از استان ادامه دار خواهد بود که نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو ، سیستم های روشنایی ، برف پاک کن ، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد : با توجه به اینکه استان  ایلام در منطقه ای کوهستانی واقع شده است وبارش برف در گردنه های برف گیراستان بیشتر است ، همراه داشتن زنجیر چرخ ، پتو و سالم بودن سیستم گرمایشی بایستی مد نظر رانندگان وسایل نقلیه باشد .

سرهنگ کهزادی با اشاره به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جانب رانندگان، از آنان خواست با توجه به وضعیت جوی پیش آمده از انجام هرگونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز