خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان به ایلنا خبر داد؛

تداوم بارش برف و باران در قزوین/ میزان برف در سیردان به 26 سانتی‌متر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۱۰

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با تقویت امواج برای امروز /دوشنبه/ و تا ظهر سه شنبه در برخی ساعات بارش را پیش رو خواهیم داشت که به علت همراهی با هوای سرد بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: در نتیجه سامانه بارشی طی شب گذشته،  میزان برف در کوهین و معلم کلایه 5 سانتی‌متر، در رازمیان به 13 و در سیردان 26 سانتی‌متر رسید.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: برای امشب بارش‌ها فراگیر شده و در تمام مناطق استان اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: کاهش دید افقی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد و احتمال انسداد مسیرهای کوهستانی و روستایی وجود دارد؛ همچنین پدیده یخبندان از صبح فردا تا پایان هفته را پیش رو خواهیم داشت.

بهروزی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه جوی بدون بارش را پیش رو خواهیم داشت و از بعدازظهر پنج شنبه تا ظهر جمعه با گذر متناوب امواج در پاره‌ای از مناطق بارش برف پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: کمینه دما بامداد امروز با منفی 7 درجه در کوهین و بیشینه دما نیز ظهر دیروز با 11 درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین نیز بین صفر و 8 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز