خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد؛

امدادرسانی به 167 خودروی گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۷۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 166 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فرزین معتمدی، با اشاره به شروع برف و کولاک شدید از شب گذشته(26 دی) در اکثر محورهای استان، اظهار کرد: بیشتر بارش را در محورهای منطقه اورامانات شامل روانسر به جوانرود، روانسر به کامیاران، روانسر به کرمانشاه، پاوه به روانسر، پاوه به نوسود، ثلاث باباجانی به جوانرود، ازگله و شیخ صله و همچنین ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب و دالاهو، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و گیلانغرب به اسلام آبادغرب داشتیم.

وی از پای کار بودن 15 تیم عملیاتی هلال احمر در محورهای استان یاد کرد و افزود: شب گذشته به 166 دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس امدادرسانی کردیم که 432 سرنشین داشتند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، 12 نفر از مسافرین در راه مانده نیز در پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و خدمات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در جریان این امدادرسانی‌ها از ظرفیت 10 دستگاه آمبولانس و شش دستگاه خودرو کمک‌دار استفاده شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شب گذشته حادثه جاده‌ای جدی در سطح استان نداشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از تداوم آماده‌باش در جاده‌های استان تا پایان هفته خبر داد و تاکید کرد: 62 تیم عملیاتی هلال احمر به همراه همه امکانات و تجهیزات امدادی آماده هستند.

معتمدی به مردم توصیه کرد، در این ایام از ترددهای غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند و در صورت نیاز از داشتن سوخت کافی، سالم بودن بخاری خودرو، همراه داشتن مواد غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ  اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز