خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری لرستان :

مردم با افزایش نرخ نان اعتراض و واکنش منفی نشان ندادند/ چون می دانند تورم یک روند معقولانه و منطقی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۶۴

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت : با توجه به واگذاری ، نظارت و بازرسی کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی اقدامات خوبی در این زمینه در استان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی، روز یکشنیه در پانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد : با وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان دارای ظرفیت ها،امکانات وحجم نیروی انسانی بیشتری است، 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به واکنش افکار عمومی بعد از افزایش قیمت نان درسطح جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکثریت مردم با افزایش نرخ نان اعتراض  و‌ واکنش منفی نشان ندادند چون  می‌دانند این تورم یک روند معقولانه و منطقی است و سالانه این افزایش به شکل قانونی وجوددارد.

وی تصریح کرد: بر اجرای دستورالعمل‌هایی که درحوزه آرد و نان تهیه شده است باید یک نظارت جدی صورت گیرد، همچنین با آموزش بازرسان و رعایت قانون نیاز است تا این امر به یک رفتار و فرهنگ تبدیل شود.

ابراهیمی افزود: ما به اندازه کافی سیلو برای ذخیره سازی گندم داریم بنابر این باید مسئولین مرتبط با این حوزه تلاش کنند که حجم بیشتری از گندم را ذخیره سازی کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در زمینه تأمین فرآورده‌های دامی گفت: با توجه با اینکه در آستانه فرا رسیدن عید و سال جدید هستیم با افزایش تقاضای زیاد مردم جهت خرید گوشت قرمز و مرغ  درسطح بازار مواجه خواهیم شد بنا‌براین مدیران حوزه تولیدات دام و طیور در تأمین نهاده‌های مورد نیاز تلاش کنند و ما هم در این زمینه به آنها کمک می‌کنیم تا شاهد تولید پایدار باشیم.

وی درپایان بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی در‌ استان تأکید کرد و افزود نظارت بیشتری صورت گیرد و قیمت کالاهای مصرفی هفتگی گزارش داده شود تا شاهد اختلال یا ‌بی ثباتی در قیمت های بازار نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز