خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

حل مشکل بافت فرسوده در قزوین مورد توجه قرار گیرد/ قزوین در اعتیاد افراد زیر ۱۸ سال جزء استان‌های اول است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۱۹

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از سه دهه است که بافت‌های فرسوده مشکل ایجاد کرده و باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین حل مشکلات تعاونی‌های مسکن به صورت خلاقانه دارای اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در نشست هم اندیشی شهرداران قزوین که بعدازظهر امروز در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، گفت: در عرصه خادمی مردم نیازمند جلساتی برای ارتباط با پارلمان‌های محلی هستیم و در طول ۱۸ ماه این یکپارچی را ندیده بودیم که خلا بود و خیلی زجر کشیدیم چرا که فقط صدای نماینده نیست که باید به گوش برسد بلکه باید بردار تمام مدیران شهری به یک سمت باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان همدلی خوبی داشتیم با مجموعه دولت که اتفاقات خوبی رقم خورد اما در شهرها کمتر نمونه موفقی داشتیم که به همدلی برسیم، البته در بسیاری از شهرها اقدامات خوبی با همکاری بوجود آمده اما ای کاش همدلی‌ها بیشتر بود.

وی بیان کرد: در حال شنیدن حرف‌ها و قالب‌های نو هستیم و مدیریت شهری را در سراسر استان جلو خواهد برد.

این مسئول افزود: ما مطالبات مردم را ذکر می‌کنیم، خواهش من این است که مدیران شهری مطالبات مردم را در نظر گرفته و رسیدگی به امور را تسهیل کرده و در دسترس مردم باشیم تا مردم در فرصت‌هایی بدون واسطه مسئولان را ببینند.

محمدبیگی اظهار کرد: رویکرد شفافیت، هوشمندسازی، مردمی سازی و کارآمد سازی به کاهش سیستماتیک فساد کمک می‌کند، خیلی از مواقع وقوع فساد ناخواسته است چرا که برخی در پشت صحنه سیستماتیک برنامه ریری می‌کنند و مدیران شهری که در گود هستند دچار مشکل می‌شوند.

وی ادامه داد: ارتقای وضعیت نمای شهرها و حرکت به سمت نمای اسلامی شهرها باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد، ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز مورد انتظار ما است، درمان اعنیاد نیز از مواردی است که باید مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد چرا که در استان از نظر اعتیاد در افراد زیر ۱۸ سال جزء استان‌های اول هستیم و از این رو این حوزه باید در اولویت قرار گیرد.

بوستان‌های تخصصی به رشد گردشگری در قزوین کمک می‌کند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلام بیان کرد: فعالیت ویژه در عرصه سلامت از اهمیت برخوردار است، برای تامین مالی نیز باتوجه به محدودیت مالی دولت باید به سمت مردمی سازی و روش‌های جدید پیش برویم.

وی گفت: سایت محمدآباد در وضعیتی قرار دارد که نمی‌توان از سلامت مردم حرف زد و شیرابه‌های آن در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

این مسئول عنوان کرد: ایجاد پارک‌های تخصصی در شهرهای مختلف استان از مواردی است که می‌توان مورد توجه قرار داد تا کودکان ضمن برخوراری از تفریح با کارآفرینی آشنا شود و این بوستان‌های تخصصی می‌تواند به مرکز گردشگری کمک کند.

وی بیان کرد: توسعه ریلی با پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی نیز از مواردی است که می‌تواند به توسعه فضای کسب و کار و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

محمدبیگی ادامه داد: امروز متاسفانه از ضعف ایده رنج می‌بریم درصورتی که تفکر خلاق داریم و لازم است این تفکر به ایده تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز