خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

مجمع شهرداران قزوین به صورت مستمر تشکیل جلسه خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۷۹

شهردار قزوین گفت: مجمعی برای همفکری و همراهی با هدف انتقال تحارب و ایجاد وحدت رویه در مقابله با چالش‌ها و در راستای پیشبرد و تعالی مدیریت شهری شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صباغی در نشست هم اندیشی شهرداران قزوین که بعدازظهر امروز در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به شهرداری اسلامی و حیات طیبه اسلامی دارای اهمیت است و در آن عدالت، امنیت معنوی، عمران و آبادانی و زیبایی و حفظ طبیعت مورد توجه قرار گرفته و مسجد در آن محوریت دارد.

شهردار قزوین ادامه داد: مجمع شهرداران استان می‌تواند از کمیسون‌های تخصصی و با مشارکت و همگرایی شهرهای استان تشکیل شود.

وی بیان کرد: این مجمع به صورت چرخشی در شهرهای استان برمزار خواهد شد و به طور مستمر در استان برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: بسیاری از مشکلات با تعامل و همدلی حل خواهد شد، البته برخی امکانات در مرکز استان قرا  دارد که در صورت لازم در اختیار سایر شهرها قرار گیرد و می‌توانیم به یکدیگر پول و ابزار و امکانات قرض دهیم.

وی عنوان کرد: در واقع باید کمک کنیم استان یکپارچه سربلند باشد نه اینکه بخشی پیشرفت کند و بخشی دیگر پیشرفت کمی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز