خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری شهرستان البرز:

ماهانه 1500 ناوگان حمل بار و مسافر در شهرستان البرز کنترل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۹۴

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان البرز گفت: ماهانه یک‌هزار و 500 دستگاه ناوگان حمل بار و مسافر در جاده‌های این شهرستان از نظر همراه داشتن مدارک حمل و نقل و تجهیزات ایمنی مورد بازدید و کنترل قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، هادی دودانگه با اعلام این خبر افزود: در این بازدیدها مواردی چون همراه داشتن مدارک حمل و نقل شامل بارنامه، کارت هوشمند ناوگان و راننده، کارت سلامت و معاینه فنی، تجهیزات ایمنی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وضعیت صندلی‌ها و لاستیک توسط گشت‌های بازرسی این اداره کنترل می‌شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان البرز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سال جاری اضافه کرد: خط کشی 80 کیلومتر از راه‌ها، نصب 250 عدد تابلوی اطلاعاتی و انتظامی، تعمیر 200عدد گاردریل و تعمیر 200 شعله لامپ روشنایی در طول مسیرها از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها طی سال جاری بوده است.

وی بازدیدهای مستمر از فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را نیز یکی دیگر از اقدامات این اداره عنوان کرد که تاکنون به تعداد 40 مورد انجام شده است.

این مسئول عنوان کرد: لکه‌گیری راه‌ها با 100 تن آسفالت گرم،  50 هزار متر مکعب شانه‌سازی و پاکسازی حاشیه راه، اجرای کولاک‌گیر به طول 2 کیلومتر و تنقیه و ایمن‌سازی 60 دستگاه پل و آبرو در شهرستان البرز را از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی نیز علاوه بر تسطیح و بهسازی 15کیلومتر راه روستایی، 2 کیلومتر راه در روستای اکبرآباد آسفالت شده و 3 کیلومتر دیگر آن نیز آماده آسفالت است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان البرز در این مدت برای ارتقای ایمنی و جلوگیری از حوادث اقدام به جمع آوری 50 مورد دستفروشی از حاشیه راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شد.

دودانگه از خرید 120تن نمک و 300تن ماسه برای انجام عملیات راهداری زمستانی در این شهرستان خبر داد و افزود: با آغاز فصل بارش تاکنون جاده‌های این شهرستان 5 مرحله برف‌روبی شده و تعدادی از راه‌های روستایی نیز که بر اثر بارش برف مسدود شده بودند به همت راهداران بازگشایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز