خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اعزام دو ورزشکار قزوینی به المپیاد بانوان خانه کارگر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۴۹

رئیس اداره ورزش کارگری استان قزوین گفت: دو ورزشکار از استان قزوین برای شرکت در المپیاد بانوان خانه کارگر اعزام خواهند شد.

هادی اسدی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برنامه‌های هیأت ورزش کارگری استان گفت: مسابقات پیشکسوتان فوتسال و قهرمانی استان در رشته طناب کشی طی هفته‌های پیش رو در استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش کارگری استان قزوین ادامه داد: برای مسابقات قهرمانی کارگران کشور در رشته بسکتبال که از 29 دی تا چهارم بهمن در کاشان برگزار می‌شود، دو تیم از آقایان و بانوان استان اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: برای شرکت در المپیاد بانوان خانه کارگر که در تبریز برگزار می‌شود نیز دو ورزشکار در رشته‌های بدمینتون و دارت از استان قزوین اعزام خواهند شد.

این مسئول ورزشی استان با اشاره به برنامه‌های آموزشی ورزش کارگری بیان کرد:  در رشته‌های تیراندازی و دو و میدانی برای بانوان و آقایان دوره‌های داوری و مربیگری برگزار خواهد و در مجموع در این زمینه شاهد برگزاری شش دوره آموزشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در  راستای گسترس ورزش در جامعه کارگری نیز دوره‌های آموزش شنا و تیراندازی برای خانواده کارگران استان برگزار خواهد شد که یکی از ویژگی‌های این دوره‌ها ارائه تخفیفات ویژه و برگزاری دوره با هزینه‌های پایین است.

اسدی گفت: به مناسبت روز مادر نیز برای گسترش ورزش و نشاط همایش یوگا ویژه بانوان در نظر گرفته شده است و تمام علاقمندان می‌توانند در این همایش حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز