خبرگزاری کار ایران

مفقود شدن دو کوهنورد در کوه میشو آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۱۱

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی از مفقود شدن دو کوهنورد در کوه میشو در استان (حدفاصل بین مرند و شبستر) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سید علی سیدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: طی تماسی در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز شنبه، با سامانه پاسخگوی حوادث جمعیت هلال احمر استان، گزارش مفقود شدن دو کوهنورد اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش، تیم هلال احمر شهرستان شبستر، عملیات جستجو و نجات را آغاز کرد و سپس برای پشتیبانی این عملیات، دو تیم دیگر هلال احمر از مرند و چهار تیم از تبریز با تجهیزات به عملیات ملحق شدند.

وی ادامه داد: پس از ۱۴ ساعت تجسس، متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد و به علت شرایط خاص منطقه و نیز تداوم بارندگی برف و وجود خطر برای تردد امدادگران در شب شنبه، این عملیات متوقف شده و به صبح یکشنبه موکول شد تا در صورت بهبود شرایط و مساعد بودن جو، عملیات تجسس بار دیگر ادامه یابد.

سیدی خاطرنشان کرد: از تمامی هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم از ورود بدون هماهنگی به منطقه که باعث تشدید وضعیت می‌شود، خودداری کنند و کوهنوردان عزیز نیز پیش از صعود، تجهیزات لازم را به همراه داشته و حتما از شرایط جوی منطقه کوهستانی اطلاع یابند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز