خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مفقود شدن راننده تاسیسات آزاد راه پل زال خرم آباد در پی بارندگی شدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۵۴

مسئول روابط عمومی هلال احمر لرستان گفت: با توجه به بارندگی های شبانه روزی گذشته و ریزش کوه در آزاد راه پل زال خرم آباد یک نفر به همراه وسیله نقلیه مفقود شد.

مسئول روابط عمومی هلال احمر لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح این خبر اظهار داشت: با آغاز بارندگی شدید راس ساعت 16/30 در استان  و آب گرفتگی مسیر آزادراه پل زال خرم آباد و همچنین ریزش کوه در 90 کیلو متری نزدیک تونل، کارگر تاسیساتی به همراه خودرو وانت تویوتا بر اثر ریزش سنگهای بزرگ مفقود شده است.

بهاروند با اشاره به استقرار تیم های جست و جو و امداد و نجات در این مسیر ، گفت : پس از گزارش 3 تیم امداد و نجات از شهرستان پلدختر و دو تیم از مرکز استان از طریق زمینی و هلی شات در حال جست و جو و امداد این فرد و خودروی مربوطه هستند که تاکنون خبری از از پیدا شدن خودرو یا فرد مفقود شده نیست.

وی در ادامه افزود: در صورت نیاز از تیم های امداد و نجات استان خوزستان و در صورت مساعد شدن هوا برای پیدا کردن فرد مفقود شده از بالگرد استفاده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، طی بارندگی های اخیر دو مسیر آزاد راه پل زال خرم آباد و جاده پلدختر به خرم آباد تا اطلاع ثانوی مسدود می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز