خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خبر داد؛

برف روبی یکهزار و ۴۸۸ کیلومتر در روز نخست بارش ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۹۷

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آمادگی کامل بخش راهداری استان برای سامانه بارشی پیش رو و تردد ایمن و روان در سطح راه های استان خبر داد.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس علیرضا راستیار گفت: در بارش  های زمستانی (جمعه 24 دی ماه) در 8 شهرستان شاهد بارش برف بودیم و در 24شهرستان بارش رحمت الهی به صورت باران بود.

وی ادامه داد: بر اساس الگوهای هواشناسی ، پیش بینی بارش ها صورت گرفته بود و استقرار نیروها از قبل صورت گرفته و برای ارایه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای استان و ایجاد تردد ایمن و روان 488 راهدار در عملیات راهداری زمستانی روز نخست بارش ها به کمک 289 دستگاه ماشین آلات راهداری فعالیت کردند.

معاون راهداری فارس تأکید کرد: دیروز (جمعه) در 1488 کیلومتر از راه های استان عملیات برفروبی انجام شده و برای جلوگیری از یخ زدگی و برقرار ماندن تردد در محورهای مورد نیاز 752 تن شن و نمک بر روی سطح راه پاشیده شد.

راستیار با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری اشاره کرد: در 173 مقطع کوهستانی ریزش برداری از سطح راه صورت گرفته است و تا پایان کامل بارش ها اکیپ های راهداری زمستانی بصورت شبانه روزی در سطح راه ها به مردم ارایه خدمت می کنند.

وی همچنین در خصوص کمک رسانی به خودرو های گرفتار عنوان کرد: به 176 خودروی نیازمند کمک رسانی و امداد رسانی صورت گرفته و همچنین 21نفر مسافر در راه مانده در راهدارخانه اسکان داده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز