خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

بارش ۶۰ سانتی برف در محورهای گیلان/ تلاش راهداران برای باز نگه داشتن اسالم – خلخال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۹۰

مدیرکل راهداری گیلان از توقف بارش برف در محورهای پونل – خلخال(۴۰ سانت)، بلوردکان – خصیب دشت(۶۰ سانت) و ویه کلیشم(۲۰ سانت) خبر داد و گفت: در محور سیاهکل دیلمان ۴۵ سانت برف بارید.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز مرادی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به ۴۵ سانت رسیده است، اظهار کرد: در محور اسالم – خلخال نیز ۵۵ سانت و در محور حشمت آباد – قوشه لانه ۳۵ سانت برف باریده است.

وی از توقف بارش برف در محورهای پونل – خلخال(۴۰ سانت)، بلوردکان – خصیب دشت(۶۰ سانت) و ویه کلیشم(۲۰ سانت) خبر داد و افزود: در محورهای ماسال – گیلوان، شوک – ملکوت و زیاز – شوک ۴۰ سانت، رودسر – لات محله ۳۵ سانت و ویه – کلیشم و فومن – ماسوله ۲۰ سانت برف بارید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به سفیدپوش شدن محورهای اطاقور – خرما، لنگرود – بلوردکان و شفت – امامزاده ابراهیم، خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در گردنه حیران نیز به ۴۰ سانت رسیده، اما محور رشت – قزوین سفیدپوش است.

مرادی، با اشاره به کولاک شدید در محور اسالم – خلخال، اضافه کرد: راهداران برای باز نگه داشتن مسیر بی وقفه تلاش می کنند.

وی از توقف بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز