خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

راه 434 روستا در استان اردبیل بازگشایی شد / تلاش برای بازگشایی راه 361 روستای دیگر تا امشب

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۸۸

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از برف روبی و بازگشایی راه 434 روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کلیم  اله وثوقی در بازدید از عملیات بازگشایی محورهای روستایی با اعلام این خبر افزود: با تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری راههای روستایی بازگشایی شده ولی به دلیل کولاک بسیار شدید راه 361 روستا مسدود است که تلاش برای بازگشایی آن ها تا پایان امروز ادامه دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد گفت: بیشترین مسدودی راههای روستایی از شهرستانهای خلخال،کوثر،نیر،اردبیل و مشکین شهر گزارش شده که راهداران پرتلاش باهمه توان برای بازگشایی آنها درحال فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در بارش اخیر بیش از 15 هزار کیلومتر باند برف روبی انجام شد افزود: در عملیات برف روبی 337 نفر نیروی انسانی و 208 دستگاه ماشین آلات درحال خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی با اشاره به وجود کولاک بسیار شدید در گردنه ها از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به انجام سفر حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز