خبرگزاری کار ایران

تعطیلی برخی از مدارس در استان اصفهان به دلیل بارش برف

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۴۸

بارش سنگین برف در برخی از شهرستان های استان اصفهان، سبب تعطیلی مدارس در مقاطع مختلف شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بنا بر اعلام اداره های آموزش وپرورش شهرستان های خوانسار، بویین میاندشت و فریدن، امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ تمامی کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهر و روستا در خوانسار به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و امتحانات داخلی لغو و با نظر مدیر و اطلاع رسانی مدرسه، به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی شهر و روستا در بوئین میاندشت نیز به صورت غیر حضوری است و کلاس های مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی، فعالیت حضوری کلیه مدارس در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌ های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی های شهرستان فریدن در روز شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برگزاری امتحانات نهایی شهرستان فریدن در روز شنبه ۲۵ دی ماه به قوت خود باقی است، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.

بنا بر اعلام مدیریت آموزش و پرورش چادگان نیز با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده های روستایی؛ امروز شنبه ۲۵ دیماه برنامه آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان بصورت مجازی برگزار می شود.

همچنین امتحانات نهایی مقطع متوسطه این شهرستان طبق برنامه برگزار می شود.

همچنین براساس اعلام آموزش و پرورش فریدونشهر؛ مدارس ابتدایی این شهرستان که شرایط مناسب آموزش غیر حضوری را دارند به صورت غیر حضوری فعالیت داشته و مدارس ابتدایی روستایی که شرایط مناسب آموزش غیر حضوری برای آنها موجود نیست با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنند.

مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم این شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز