خبرگزاری کار ایران

مدارس بیشتر شهرستان های اردبیل بر اثر برف و سرما تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۰۷

بارش سنگین برف و سرما در استان اردبیل موجب اعلام تعطیلی مدارس در بیشتر شهرستان‌های این استان در روز شنبه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اردبیل، روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد که امروز-شنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، خلخال، سرعین، نمین، کوثر، خورش رستم، نیر، هیر، ارشق و لاهرود تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر و مشکین شهر و شاهرود مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت صبح و عصر تعطیل بوده و آموزش به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

همچنین آزمون های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می شود اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی جاده های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد. هم اکنون در جاده های شهرستان های خلخال و کوثر بارش پراکنده برف و کولاک مقطعی گزارش شده است.

همچنین اغلب راه‌های روستایی در این شهرستان ها مسدود بوده و راهداران در تلاش برای بازگشایی آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز