خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان :

حل مشکلات صدرا در گرو اصلاح قانون تقسیمات کشوری است/ مدیران در فرصت اندک خدمت از اقدامات نمایشی بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۷۸

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات صدرا باید یک مدیریت واحد و مستقل در چهارچوب تقسیمات کشوری شکل گیرد،گفت: شهرستان شدن این شهر نیازمند اصلاح قانون تقسیمات کشوری است و تا این اتفاق روی ندهد ْمشکلات آن پابرجاست.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی  با اشاره به سه راهبرد دشمن برای ساقط کردن کشور گفت: تلاش های نظام سلطه در ابتدا مبتنی بر پشیمان سازی ملت بزرگ ایران از گذشته خود است. 

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت انتظار می رود مدیران در این فرصت اندک خدمت، با پرهیز از اقدامات نمایشی، پوپولیستی و سطحی به سمت اقدامات بزرگ و زیربنایی بروند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: آشفته سازی حال، دومین استراتژی نظام سلطه است که در آن دشمن فضایی را ترسیم می کند که جریان های اصیل انقلاب به جان هم بیفتند.

وی ادامه داد: سومین استراتژی دشمن ناامیدی از آینده است و این گونه القا می کند که نباید به آینده کشور دل بست لذا باید آگاه بود که بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه در همین نگاه دشمن دارد و نظام سلطه سال هاست که در این عرصه فعال است.

عزیزی با اشاره به تلاش قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور گفت: با توجه به این نگاه دشمن، تلاش ما مبتنی بر یک حرکت منسجم و هدف گذاری روی مسائل مهم و حیاتی مردم است.

نماینده شیراز و زرقان افزود: از اهداف مهم دولت رشد ۸درصدی اقتصاد کشور است و باید گفت این اتفاق شدنی است اگر همه ظرفیت های نظام و بخش خصوصی مبتنی بر فرهنگ جهادی پای کار بیایند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به شهر صدرا و مسائل آن اشاره کرد و گفت: انتظارات ما در صدرا هنوز به آنجا که سزاوار است، نرسیده گرچه اقدامات خوبی انجام شده است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس و دولت دغدغه حل مشکلات صدرا را دارند که با همدلی و انسجام می توان این مشکلات را به حداقل رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز