خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

تأمین مالی‌عمرانی نیازمند تعریف ساز‌و‌کارهای مناسب برای بانک‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۶۰۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تامین مالی طرح‌های بزرگ عمرانی نیازمند تعریف ساز‌و‌کارهای مناسب برای بانک‌ها، موسسات اعتباری، بازارهای بیمه و سرمایه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست مشترک مدیران دستگاه های تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با کمیسیون هماهنگی بانک ها و شرکت های بیمه که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل برگزار شد.

یعثوب نژادمحمد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در پایان این جلسه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: صنعت های بانکداری و بیمه نقش موثری در تامین و هدایت سرمایه ها به سمت تولید، خدمات پشتیبانی آن و کاهش ریسک سرمایه گذاری دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه تکالیف مربوط به امور مالی، پولی، بانکی، بیمه ای، صادرات و واردات در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصادی دولت بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است در این میان نقش ادارات تابع (امور مالیاتی، گمرک، بورس و اراق بهادار، اموال تملیکی، بیمه ها و بانک ها) در راستای نیل به اهداف وزارت متبوع بسیار مهم است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هماهنگی، تعامل، هم اندیشی و انتظام بخشی واحد های زیرمجموعه در اجرای برنامه های دولت در جهت حل مشکلات و چالش های پیش روی بانک ها و بیمه ها را عامل رشد و پیشرفت همه جانبه استان قلمداد کرد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ادامه داد: با ارائه و تعریف ساز و کارهای مناسب برای حوزه های مختلف تامین مالی از جمله بانک ها، موسسات اعتباری، بازارهای بیمه و سرمایه، می توانیم برای طرح های سرمایه گذاری و طرح های  بزرگ عمرانی تامین مالی کنیم که در این میان، استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های مرتبط، در جهت حمایت و کمک به حل مشکلات و تسهیل در اصلاح قوانین موثر واقع خواهد شد.    

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز