خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد؛

مهار آتش سوزی واحد پتروشیمی مجتمع صنعتی چرم سازی بوئین زهرا/این حادثه سه مفقودی و یک مصدوم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۵۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: حادثه آتش سوزی در یک واحد پتروشیمی در مجتمع صنعتی چرم سازی بوئین زهرا بعد از ساعت‌ها تلاش مهار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی با اعلام این خبر گفت: این آتش سوزی که از صبح امروز به وقوع پیوست هم اکنون مهار شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اضافه کرد: برای اطمینان از سرایت نکردن آتش به واحدها و مخازن مجاور باید نیروهای آتش نشانی تا بامداد فردا در محل حادثه حضور داشته باشند.

مهدیخانی با اشاره به میزان خسارات این حادثه، گفت: میزان دقیق خسارات و علت حادثه مشخص نیست و باید ارزیابی کارشناسان در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: این حادثه سه مفقودی و یک مصدوم داشت و دو نفر از نیروهای آتش نشانی نیز مصدوم شدند.

این مسئول گفت: محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در صحنه حضور یافتند و از نزدیک بر مدیریت و کنترل حادثه نظارت داشتند.

مجتمع چرم سازی در شهرستان بوئین زهرا محل استقرار چندین واحد تولیدی هیدروکربن و انواع مشتقات نفتی است و حدود هزار نفر در آن اشتغال دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز