خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان عنوان کرد:

استفاده از تمام ظرفیت های پارک های علم و فناوری مشکل اشتغال را حل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۶۲۲

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به ظرفیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امروز برای رونق کسب و کارهای نوین، بهترین مکان پارک های علم و فناوری است که باید از تمام ظرفیت ها برای حمایت از این مجموعه ها استفاده تا بتوان بخشی از مشکلات ناشی از اشتغال را حل کرد؛ ضمن اینکه با رویکرد علمی و محققانه افقی روشن برای کشور در این عرصه ترسیم کرد.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که به همراه جعفر قادری و جواد عسکری نمایندگان شیراز و داراب در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد، ضمن برشمردن نیازهای پارک علم و فناوری شیراز، خواستار رفع کاستی‌ها و شتاب بخشیدن به حرکت علمی این مجموعه شد.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس و نماینده شیراز و زرقان در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، از چند تصمیم خوب برای مجموعه پارک علم و فناوری شیراز خبر داد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اهمیت پارک های علم وفناوری در تولید مباحث دانش بنیان و ایجاد اشتغال در عرصه های نوین، بر حمایت ویژه از این مجموعه ها تاکید کرد.

در این جلسه سورنا ستاری نیز ضمن ارج نهادن به دغدغه نمایندگان جهت کمک به پارک های علم و فناوری، برای حمایت از مجموعه پارک علم و فناوری شیراز قول مساعد داده و در پایان تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

به گفته عزیزی کمک به زیر ساخت های پارک و علم و فناوری شیراز، حمایت مالی از کارگاه‌های تازه تاسیس، حمایت از برج فناوری و پرداخت تسهیلات به شرکت های فناور و دانش بنیان از طریق صندوق نوآور از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز