خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کرمانشاه اعلام کرد:

تردد ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۶۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی درباره تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷۹ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند.

وی افزود: ۱۴ هزار و ۲۱۱ مسافر ایرانی و ۲۰ هزار و ۶۳۰ هزار مسافر عراقی از طریق مرز پرویزخان به کشور وارد شدند.

کرمی خاطر‌نشان کرد: مجموع مسافران وارد شده به کشور از طریق مرز پرویزخان به ۳۴ هزار و ۸۴۱ نفر رسیده است.

وی همچنین مسافران خارج شده از طریق مرز پرویزخان را ۴۴هزار و ۱۸۹ نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد ۲۹هزار و ۶۲۳ نفر مسافر ایرانی و ۱۴ هزار و ۵۶۶ مسافر نیز عراقی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیشترین تردد مسافر در ماه های آذر با ۱۰ هزار و ۷۰۷ مورد تردد، آبان با ۹ هزار و ۸۶۶ تردد و مرداد با ۹ هزار و ۵۴۳ مسافر انجام گرفته است.

کرمی تصریح کرد: کمترین تردد مسافر از طریق مرز پرویزحان طی ماه های فروردین با یک هزار و ۶۹۵ مسافر، اردیبهشت با سه هزار و ۱۱۸ مسافر و خرداد با چهار هزار و ۹۴ مسافر به ثبت رسیده است.

وی افزود: طی ماه‌های تیر، شهریور و مهر نیز بیش از هشت هزار تردد در هر ماه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز