خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای استان:

تمام ظرفیت‌ها برای واکسیناسون دوز سوم در قزوین به کار گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۷۹

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: مهمترین و اثرگذارترین راه مهار ویروس کرونا فقط واکسیناسیون است و باید همه توان خود را به کار گیریم تا سه نوبت واکسیناسیون در استان به خوبی انجام شود.

به گزارش ایلنا، منوچهر حبیبی گفت: رنگ بندی کرونایی استان قزوین آبی است اما باید از این وضعیت صیانت کنیم تا وارد پیک جدید نشویم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: شرایط ما ناپایدار است؛ لذا همچنان باید پروتکل‌ها رعایت شود؛ چون شدت ابتلای سویه اُمیکرون بسیار بالاست و ما نگران سویه جدید هستیم؛ از این رو لازم است نسبت به فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و رعایت نکات بهداشتی بی تفاوت نباشیم.

وی یادآورشد: بیشترین نگرانی ما عادی انگاری است که در میان مردم و جلسات دولتی دیده می‌شود؛، بنابراین هشدار می‌دهیم تا زمانی که ریشه ویروس نابود نشده نباید عادی انگاری شود.

این مسئول عنوان کرد: امروز ضمن تامین انواع واکس ایرانی و خارجی و پیش‌بینی مکان‌های متعدد برای تزریق دیگر هیچ بهانه‌ای برای تزریق نشدن واکسن نداریم و از مردم استان درخواست می‌کنیم حتما برای زدن واکسن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: لازم است برای واکسیناسیون اتباع خارجه هم اقدام شود و با توجه به شرایط آبی استان در حال حاضر به جز موارد خاص نیازی به دور کاری در ادارات نیست.

حبیبی در مورد اختصاص سالن ورزشی شرکت گاز برای زمان های اضطراری هم گفت:  در شرایط کنونی به این سالن نیازی نیست؛ اما برای مواقع اضطراری می‌تواند به صورت احتیاطی در آمادگی لازم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز