خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری کاشان :

کاشان فقط خلاصه شده در عرقیات گیاهی نیست/ صنایع به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۴۹۲

معاون فرماندار کاشان اعلام کرد: در کاشان بیش از 350 محصول تولید و به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می شود.

به گزارش ایلنا از کاشان؛ مسعود خاندایی در حاشیه بازدید از  بزرگترین شرکت‌تولید موتورسیلکت در منطقه گفت: از نگاه اذهان عمومی، شهرستان کاشان را به عنوان شهر فرش و قطب گلاب و عرقیات گیاهی می‌شناسند در حالی که در کاشان بیش از 350 محصول تولید و به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می شود.

معاون فرماندار افزود: مدیریت اداری شهرستان در کنار سایر دستگاه های اجرایی به صنایع مختلف در سطح منطقه کمک می نماید تا آنها نیز بتوانند به مسوولیت های اجتماعی خود در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی به درستی عمل کنند. 

خاندایی تصریح کرد: در شهرستان کاشان بیش از 46 نوع امور خیریه در قالب مسئولیت های اجتماعی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان های مردم نهاد شکل گرفته و اکنون مصمم به دعوت از شرکت های صنعتی و خدماتی در قالب مسئولیت اجتماعی برای توسعه پروژه های آبخیزداری، نهال کاری و حفظ محیط زیست هستیم. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان بیان داشت: در سال جاری تاکنون 500 هکتار قرار داد نهال کاری با نظارت فرمانداری کاشان و اجرا توسط مدیریت بیمارستان تخصصی آیت اله یثربی و مساعدت منابع طبیعی امضاء شده و بنا داریم با حضور و مشارکت سایر شرکت های صنعتی مانند فولادکویر، سایپا سیتروئن و موتورسازی بهروسیکلت و ... 700 هکتار از اراضی منابع طبیعی به کشت بادام کوهی اختصاص یابد.

خاندایی اضافه کرد: از ویژگی این نوع گیاه عدم نیاز به منابع آبی، بهار بسیار زیبا و پایداری و حفظ آب و همچنین جلوگیری از سیلاب در منطقه بیابانی است که با برنامه ریزی های انجام شده و مذاکره با شرکت های صنعتی توانمند این کارگروه آمادگی دارد تا با ارائه عرصه، مشاوره و همکاری مقدمات افزایش سطح زیر کشت این محصول را فراهم آورد.

جانشین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان تصریح کرد: انجام وظایف و مسوولیت های اجتماعی توسط همه گروه ها در جایگاه های مختلف در قبال محیط زیست، می تواند هم برای نسل فعلی بسیار مفید و موثر باشد تا در یک محیط زیست پاک و سالم زندگی کنند و از طرف دیگر هم تضمینی خواهد بود برای نسل های آینده که می خواهند در همین محیط به زندگی و زیست خود ادامه دهند.

خاندایی در خصوص بازدید خود از شرکت بهرو سیکلت گفت: یکی از موضوعات مورد درخواست شرکت بهرو سیکلت نیروی اشتغال بود که مقرر شد با اطلاع رسانی به مراکز کاریابی غیر دولتی و مساعدت مدیریت اداری شهرستان و از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشان نسبت به معرفی نیروی کار برای توسعه عملیات این شرکت اقدام شود.

وی تصریح کرد: از جمله درخواست های مشترک شرکت های صنعتی در شهرستان، درخواست نیروی کار متخصص بومی است و لازم است بخشی از نیروی کار از طریق جذب بانوان متقاضی شغل فراهم شود.

 معاون فرماندار کاشان در پایان گفت: این شرکت تولیدی یکی از  شرکت های موفق و پیشرو در صنعت موتورسیلکت است و بیش از 90 کارگر را تحت پوشش دارد که پس از رفع موانع و ورود دستگاه ها و تجهیزات این مجموعه، برای بیش از 500 نفر نیروی تخصصی و فنی مهندسی اشتغال زایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز