خبرگزاری کار ایران

در یک سمینار تخصصی؛

۱۸۰ مسئول ایمنی و بهداشت محیط با مباحث پسماند در قزوین آشنا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۴۱۱

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: سمینار تخصصی پسماند و پساب‌های صنعتی و راهکارهای مدیریت آن با حضور ۱۸۰ نفر در محل شهر صنعتی البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، زین العابدین رستمی با اعلام این خبر گفت: در این سمینار که با حضور مسئولین محیط زیست استان برمزار شد، مباحث پسماند و پساب صنعتی آموزش داده شد.

این سمینار که به صورت حضوری و با شرکت تعداد 180 نفر از نمایندگان ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدهای صنعتی مستقر در شهر صنعتی البرز و با همکاری شرکت شهر صنعتی البرز برگزار شد پسماندهای صنعتی، انواع پسماندهای صنعتی، روش‌ها، انبارش پسماندها، اصول مدیریت پسماندهای ویژه و خطرناک، روش‌های بازیافت پسماندها و انتقال و دفع و دفن، پساب‌های صنعتی آموزش داده شد.

مهمترین عوامل و عناصر آلاینده آب واحدهای صنعتی و اثرات پایدار آن‌ها بر منابع آب و خاک و مخاطرات بهداشتی آن‌ها و همچنین روش‌های ایجاد استخر و تصفیه خانه پساب‌های صنعتی نیز در این سمینار مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در این برنامه گفت: در استان قزوین در برخی محورهای مرتبط با شاخص‌های محیط زیست از جمله تفکیک پسماند، فرسایش خاک، فرونشست خاک و کانون گردو غبار در وضعیت مطلوبی قرار نداریم و جهت مقابله با این معضلات باید همه دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی و اجرایی به وظایف خود عمل کنند.

مهران شنتیایی تصریح کرد: برگزاری آموزش‌ها و سمینارهای آموزشی و ارتقای دانش گروه‌های مختلف اجتماعی و واحدهای صنعتی و خدماتی اثر و اهمیت ویژهای دارد و می‌تواند در حفظ محیط زیست استان موثر بوده و کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز