خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام؛

راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۶۸۴

استاندار ایلام از راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام،  حسن بهرام نیا در دیدار مشیدی نماینده هلدینگ سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دوران بازسازی، زیرساخت های توسعه ای در آن تکمیل نشد و با عدم سرمایه گذاری، محرومیت های آن نیز دو چندان شد، اظهار داشت: ضرورت دارد امروز به پاس ایثارگری های این مردم، هلدینگ های سرمایه گذاری مهم کشور از جمله ستاد اجرایی،  بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و غیره، هم در حوزه سرمایه گذاری و هم در حوزه مسئولیت های اجتماعی بخشی از این محرومیت ها را جبران کنند.

وی با اشاره به کار تخصصی هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی و تامین مواد غذایی ضرورت احداث کارخانه جات و افزایش صادرات می تواند استان را در وضعیت مطلوبی قرار دهد.

استاندار ایلام با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت ها و هلدینگ های فعال در استان یادآور شد: وظیفه برخی هلدینگ ها وبنیادها زدودن غبار محرومیت از استانهاست، ضرورت دارد در این راستا ایلام بصورت ویژه دیده شود و خواستار تسریع در راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در استان شد.

نماینده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی گاوداری پنج هزار راسی و طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه در ایلام قول مساعد داد.

مشیدی بیان کرد: هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی امام (ره) کلیه تجهیزات خریداری شده طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت یک میلیون قطعه را به استان منتقل و با کمک اتحادیه مرغداران به صورت عام المنفعه اجرا می کند.

وی یادآور شد: این هلدینگ آمادگی لازم در زمینه اجرای طرح های کشت و صنعت بزرگ مقیاس را نیز در استان ایلام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز