خبرگزاری کار ایران

طاهری خبر داد:

اولویت اجرای طرح جهش تولید مسکن در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۱۷

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: طرح جهش تولید مسکن در شهرستان در اولویت بوده و باید به طور جدی از طرف مسئولین پیگیری و دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا طاهری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرایی کردن سیاست‌های دولت، طرح جهش تولید مسکن در شهرستان در اولویت بوده و باید به طور جدی از طرف مسئولین پیگیری و دنبال شود و روسای ادارات خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات نظرات کارشناسی خود را در خصوص زمینه‌های معرفی شده اعلام نمایند تا مشکلی در خصوص زیرساخت‌های زمین‌های مذکور نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: تا کنون حدود۶ هزار و ۶۴۵ نفر اقدام به ثبت نام در طرح جهش مسکن کرده اند.

طاهری اضافه کرد: برای اجرای طرح جهش مسکن در شهرستان حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز است، لذا باید زمین‌های شناسایی شده و مستعد و الحاق آن‌ها به محدوده شهر‌ها هر چه سریعتر با هماهنگی و توافق اداره راه و شهرسازی صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکستان افزود: شهرداران شهر‌های تابعه شهرستان نیز هرچه سریعتر نسبت به تامین زمین برای طرح مذکور بااولویت زمین‌های دولتی اقدام نموده به طوری که زیر ساخت‌های لازم در زمین‌های تامین شده وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان حدود ۸ هزار واحد مسکونی در طی چهار سال برای شهرستان تاکستان در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود تا در سال حدود ۲ هزار واحد مسکونی در سطح شهرستان احداث شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز