خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شد؛

برگزاری ۱۷ رویداد استارتاپی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۲۶۹

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: این شرکت با همکاری پارک علم و فناوری خراسان برگزاری ۱۷ رویداد استارتاپی در شهرستان های استان را تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده که تاکنون از این تعداد یک رویداد با حضور شرکتهای استارتاپی، شرکتهای فناور و افراد نخبه و مخترع برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی بهرامی زاده افزود: استارتاپ، کسب و کار جدید حول محور فناوری است و رویدادهای استارتاپی با هدف پر کردن خلا موجود بین سرمایه گذاران و فناوران و ارتباط سرمایه گذاران با افراد خلاق و مخترع برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این رویدادها سرمایه گذاران حضور یافته و با ایده های کسب و کار جدید و برنامه های استارتاپها آشنا می شوند، در واقع رویدادهای استارتاپی حلقه ارتباطی بین استارتاپها و سرمایه گذاران را شکل می دهند.

وی اظهار داشت: رویدادهای استارتاپی محلی برای شناسایی استارتاپهای برتر خواهد بود و این کار به افراد دارای ایده های نو کمک می کند تا از عملکرد و رویکرد استارتاپ ها الگوبرداری کرده و در صورت نیاز از تجربیات آنها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: حمایت های مالی و معنوی از استارتاپ ها برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، حمایت از ایده های ناب صنعتی در قالب انعقاد قرارداد با پارک علم و فناوری خراسان به منظور تجاری سازی ایده های فناورانه، کمک به ثبت اختراع، تهیه طرح امکان سنجی برای ایده ها از دیگر اهداف برگزاری رویدادهای استارتاپی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز