خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی سبزوار خبر داد؛

۵۷ هزار نفر در سبزوار نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۰۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزارنفر از جمعیت واجد شرایط در مناطق تحت پوشش دانشگاه عوم پزشکی سبزوار نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا مسلم گفت: جمعیت بالای ۱۸ سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بالغ بر ۳۶۶ هزار نفر می‌باشد که از این تعداد ۱۰۶ هزار نفر واجد دریافت نوبت سوم واکسن کرونا هستند.

وی گفت: ضرورت تزریق نوبت سوم و تکمیل واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن کرونا را دریافت کرده و از خطر ابتلا به سویه جدید و جهش یافته اومیکرون در امان باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا می‌بایست همه شهروندان بالای ۱۸ سال که سه ماه از زمان تزریق نوبت دوم انواع واکسن‌های کرونا شامل سینوفارم، بهارات و برکت آن‌ها سپری شده، برای دریافت سومین نوبت واکسن کرونا به مراکز فعال واکسیناسیون عمومی مراجعه کنند.

مسلم گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، پیش بینی تهویه مناسب در محیط، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در کنار واکسیناسیون عمومی علیه کرونا مناسب‌ترین و اصلی‌ترین راه‌های جلوگیری از ابتلا به کرونا و انتشار بیشتر آن در جامعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز