خبرگزاری کار ایران

ورشکست شدن ۴۰ تالار پذیرایی در مشهد/ ۷۰ درصد ظرفیت تالارها خالی مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۰۳۰

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد گفت: حداقل حدود ۴۰ تالار از تالار‌هایی که در مشهد فعال بودند دچار ورشکستگی شده و یا مجبور به تغییر شغل شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد،  ابراهیم کاردیده حقیقی گفت: یکی از درخواست‌های ما از مسئولان این بود که تسهیلاتی برای جبران خسارت‌های وارد شده در اختیار تالار‌ها قرار بگیرد اما تا کنون مبلغی برای این منظور برای این مجموعه‌ها در نظر گرفته نشده است.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت میهمانی‌ها و و مجالس نسبت به زمان پیش از کرونا با کاهش مواجه است؛ هم‌اکنون تالار‌ها در مشهد تنها از ۳۰ درصد ظرفیت خود استفاده کرده و ۷۰ درصد ظرفیت آن خالی مانده است.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد گفت: برگزاری مجالس و میهمانی‌ها حدود ۷۰ درصد کاهش داشته و اکثر مجالس در آخر هفته و روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

کاردیده حقیقی گفت: در یک و نیم سال گذشته اصلا مجلسی برگزار نمی‌شد و اگر هم مجلسی بود، در منازل و باغ‌های شخصی برپا می‌شد اما اکنون با اجرای واکسیناسیون عمومی استقبال مردم از برگزاری مجالس در تالار‌های پذیرایی نسبت به یک سال گذشته بیشتر شده است.

ویروس کرونا که از اسفند سال ۹۸ وارد ایران شد خسارات جبران ناپذیری به قسمت های مختلف کشور وارد آورد؛ تالارها و باغ تالار ها از جمله بخش هایی بودند که خسارات ناشی از کرونا دامن گیر آنان هم شد و بسیاری از آنها نتوانستند این خسارات را جبران کرده و کامشان به تعطیلی یا تغییر شغل تلخ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز