خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

۴۰ درصد تخفیف برای پرداخت نقدی مودیان شهرداری در حاشیه شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۰۲۴

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد از افزایش تخفیف پرداخت نقدی مودیان شهرداری این شهر خبرداد و گفت: این تخفیف براساس بازه زمانی مشخص، بین ۲۲ تا ۲۵ درصد بوده که در حاشیه شهر ۴۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری با بیان اینکه با توجه به پیش‌رو بودن ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب، لایحه دوفوریتی «افزایش تخفیف پرداخت نقدی مودیان شهرداری مشهد» در دستورکار جلسه علنی شورای اسلامی شهر قرار گرفت، اظهارکرد: برهمین اساس و با رای اعضای شورای شهر، تسهیلات حمایتی خوبی برای شهروندان درنظر گرفته شد تا برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری، از تخفیفات قابل توجهی برخوردار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد شاخص و محوری شورای ششم که از ابتدای فعالیت به آن تاکید داشته‌ایم، توجه به حاشیه شهر و تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی این پهنه‌هاست، افزود: در این مصوبه نیز نگاه ویژه‌ای به حاشیه شهر شده و با توجه به لزوم بهره‌مندی اقشار آسیب پذیر از تسهیلات و تخفیفات یاد شده، در مناطق ۴ و ۵ درآمدی، تخفیف ۴۰ درصدی اعمال می‌شود.

طهوریان‌عسکری ضمن بیان مشروح این مصوبه، گفت: براساس تصمیم اخیر شورای شهر، به شهرداری مشهدمقدس اجازه داده می‌شود که در راستای تشویق مؤدیان، تسریع و تسهیل در دریافت به موقع مطالبات، از تاریخ ۲۲ دی‌ماه تا ۲۵ بهمن‌ماه، ۲۵ درصد تخفیف روی بدهی شهروندان اعمال کند.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۶ بهمن‌ماه لغایت ۱۲ اسفندماه نیز تخفیف ۲۲ درصدی را خواهیم داشت تا تمامی بدهی‌های جاری شهروندان و معوقات مربوط به مجوزها یا گواهی‌های ساختمانی و عوارض احداث و توسعه خطوط قطار شهری در بازه زمانی حدودا ۲ ماهه مشمول این تسهیلات باشد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تصویب تخفیف ۴۰ درصدی ویژه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر را اقدامی بی‌نظیر دانست که با تدبیر ویژه شورای ششم اجرایی می شود و افزود: ساماندهی و ضابطه‌‎مند شدن ساخت‌وسازها در این پهنه‌ها یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و امیدواریم با این تصمیم، شاهد تشویق شهروندان نسبت به اخذ مجوزهای ساختمانی باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز