خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز در دیدار با رئیس حوزه هنری فارس خبر داد؛

تلاش‌های شهرداری شیراز برای افزایش سرانه سینما

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۷۸

شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز با بهره گیری از ظرفیت های خود برای افزایش سرانه سینما در سطح شهر تلاش می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی در دیدار با رئیس حوزه هنری فارس اظهار داشت: شیراز در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری صاحب مکتب است و به فضل الهی زمینه مناسب برای فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی، هنری در شهر شیراز فراهم است.

وی ادامه داد: شیراز از نیرو‌های مستعد بسیاری در حوزه های فرهنگی و هنری برخوردار است که عمدتاً مبتکر و خلاق هستند و در عرصه هنر هم استعدادهای بسیار خوبی دارد.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تعامل و همراهی دستگاه های متولی حوزه فرهنگ و هنر تصریح کرد: اگر به استعدادهای هنری میدان داده شود و مورد حمایت قرار گیرند، اتفاقات خیلی خوبی در حوزه های فرهنگی و هنری می‌تواند شکل بگیرد.

وی با بیان تلاش های شهرداری شیراز در حوزه فرهنگی و هنری عنوان کرد: تعامل و تبادل نظر پیرامون تأثیر هنر بر هویت‌بخشی به جوامع شهری از جمله موضوعاتی است که باید در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه واقع شود.

این مقام مسئول با ذکر اینکه شهرداری شیراز در محله های مختلف سطح شهر دارای فرهنگسراهایی است که قابلیت استفاده به عنوان سینمای محلی را دارد، بیان کرد: با تلاش های شهرداری شیراز سرانه سینما در شهر افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در بدنه شهرداری شیراز نیروهای متعهد و متخصصی در حوزه سینما و هنر وجود دارد که می توان اتفاقات بسیار خوبی را در این حوزه در شیراز رقم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز