خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

حرکت تک‌بُعدی متولیان ووشو در استان استعدادها را خنثی کرده است / از ووشوی اردبیل خداحافظی کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۱۴

یک پیشکسوت ووشو در استان اردبیل گفت: بها ندادن به 7 سبک از 8 سبک فعال در استان از جمله مسائلی است که نیاز به ریشه یابی دارد تا استعدادهای ورزشی اردبیل شکوفا شوند.

یعقوب یکانی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، مشکل ورزش استان اردبیل خصوصا در رشته ووشو را کمبود امکانات مالی و ضعف مدیریتی عنوان کرد و گفت: مشکل مالی موضوعی است که می شود از طریق اسپانسر و جذب سرمایه گذار مرتفع شود اما بحث مدیریتی موضوعی است که اگر به صورت تخصصی به آن پرداخته نشود می تواند آسیب های بسیاری را به استعداد بالای ورزشکاران وارد کند.

وی افزود: مدیریت افراد مدبر و متخصص که با درد ورزشکاران آشنایی داشته باشند می تواند بسیاری از مشکلات حتی کمبودهای مالی را حل کند. بسیاری از استعدادها در استان وجود دارند که به دلایل مختلف از قبیل برخورد سلیقه ای با ورزشکاران تلف می شوند.

پیشکسوت هنرهای رزمی در استان اردبیل بیان کرد: با شخص خاصی مشکل ندارم و از زحماتی که متولیان ووشو کشیده اند قدردانی می کنم اما بحث مدیریتی با فعالیت های روزمره ورزشی متفاوت است و انتقادهایی به عملکرد هیات دارم؛ چرا که هیات ووشو استان تک بعدی حرکت کرده و صرفا به اطرافیان خود بها داده است.

یکانی پور ادامه داد: عدم دعوت از همه باشگاه ها در رویدادها و مسابقات استانی و بها ندادن به 7 سبک از 8 سبک فعال در استان از جمله مسائلی است که نیاز به ریشه یابی دارد و باعث شده بسیاری از استعدادها در حاشیه مانده و شکوفا نشوند. به همین دلایل از ووشوی استان اردبیل خداحافظی کردم؛ البته ارتباطم با مسئولان کشوری سرجای خود باقی هست و همچنان در خدمت ورزشکاران استان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز