خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

تزریق بیش از یک میلیون و 700 هزار دوز واکسن کرونا در استان اردبیل / ضرورت تداوم نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۲۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تزریق یک میلیون و 799 هزار و 133 دوز واکسن کرونا در استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با ایلنا در باره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل گفت: در حال حاضر به جز شهرستان پارس آباد که در وضعیت زرد کرونایی می باشد مابقی شهرستان ها در وضعیت آبی به سر می برند؛ البته برای حفظ این شرایط و بهبود وضعیت شهرستان ها لازم است پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه با دقت رعایت شوند و در این خصوص نهادهای نظارتی نیز موضوع را جدی گرفته و بازدیدها از اصناف و مراکز پرتجمع استمرار داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر 113 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه وضعیت 26 بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند. خوشبختانه در شبانه روز گذشته 15 بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 27 بیمار کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند که این موضوع نشان دهنده آن است که هنوز بیماری کرونا فروکش نکرده و به عنوان یک تهدید جدی برای سلامت جامعه به حساب می آید. متاسفانه در مدت یاد شده 2 بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست داده اند.

حبیب زاده در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز اذعان کرد: از آغاز واکسیناسیون تا کنون 908 هزار و 277 دوز در نوبت اول، 787 هزار و 704 دوز در نوبت دوم و 103 هزار و 152 دوز در نوبت سوم در سطح استان تزریق شده است که در مجموع می توان گفت تاکنون یک میلیون و 799 هزار و 133 دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز