خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر با حفظ سمت، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۲۲

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی علیرضا ایزدی را با حفظ سمت مشاور وزیر به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بالاخره بعد از ماه ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب شد. انتصابی که به رقم غیر بومی بودن مدیرکل، این امیدواری را ایجاد می کند که حداقل ایزدی از بدنه میراث فرهنگی است.

بعد از فوت فریدون اله یاری مدیرکل سابق اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، گمانه زنی بر انتخاب مدیرکل جدید زیاد و البته گزینه های انتخابی در قد و قواره این اداره کاربردی برای شهر و استان اصفهان نبودند. 

حال عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی علیرضا ایزدی را با حفظ سمت مشاور وزیر به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب کرد. ضرغامی در این حکم تاکید کرده است که انتخاب ایزدی که در سطح معاونت وزارتخانه و با عملکرد موفق مشغول خدمت بوده، نشانه توجه جدی به استان اصفهان است.

در حکم سید عزت‌الله ضرغامی خطاب به علیرضا ایزدی آمده است: 

«بنا به پیشنهاد معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت مشاور وزیر به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، منصوب می‌شوید. 

انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان، در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و ماموریت‌های ذیل اهتمام جدی نمائید. 

علیرضا ایزدی دانش آموخته دکترای مدیریت گردشگری است و از اهم سوابق اجرایی او می‌توان به مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارتی و امور بین الملل و سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خوزستان و مرکزی، فرماندار شهرستان‌های سنقر و کلیایی و کنگاور، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی میراث هگمتانه و مدرس دروس مرتبط با گردشگری در دانشگاه های مختلف اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز