خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور، ویژه حوزه دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۵۷

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نو آوری ویژه دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منصورفر در تشریح این خبر گفت: در راستای راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان رویداد ویژه حوزه دریاچه ارومیه در جذب ایده های برتر در افزایش بهره وری و کاهش مصرف آب در حوزه دریاچه ارومیه برگزار می شود.

منصور فر، درباره محورهای این رویداد، توضیح داد: این رویداد در شش محور، مدیریت مصرف آب در گلخانه ها، مدیریت مصرف آب در اراضی زراعی و باغی، اندازه گیری مقدار آب آبیاری و زمان آبیاری، سیستم های آبیاری تحت فشار و مدرن سطحی، روش های به زراعی کاهش تبخیر و تعرق و مصرف آب و همچنین اپلیکشن های آب و آبیاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این رویداد تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ می باشد، اظهار کرد: به سه طرح برتر در این رویداد جایزه نقدی و بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی مرکز رشد مشترک اعطا خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی درباره مخاطبان این رویداد، اظهار کرد: شرکت های فناور و دانش بنیان، شرکت های فنی و مهندسی  کشاورزی، اعضای هیات علمی و کارشناسان کشاورزی، دانشجویان، فناوران و  حتی دانش آموزان دارای ایده های نوآورانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نشانی www.wastp.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۳۲۷۲۲۱۹۴  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز