خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

گره گشایی دادگستری از مشکلات 268 واحد تولیدی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۰۰

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان موانع تولید 268 واحد تولیدی استان امسال برطرف شد.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدرآسیابی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال 522 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ، ثبت و پس از بررسی و پیگیری ، مشکلات 268 واحد رفع شد.

وی افزود: رفع موانع تولید بقیه واحدهای تولیدی هم در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین امسال 8 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت.

وی با بیان این که با احیای این واحدها  525 نفر مشغول به کار شدند گفت: از تعطیلی یکی از این واحد های تولیدی 15 سال و دیگری 16 سال می گذشت.

این مقام ارشد قضایی گلستان افزود: ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از 18 سال ، راه اندازی مرکز داوری و  شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکنندگان است.

آسیابی تصریح کرد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان  هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر 5 ماهه به پرونده های واحدهای تولیدی در شعب تخصصی ،  رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز