خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خبر داد؛

مهار آتش‌سوزی تانکر حامل نفت سفید در جاده اراک ـ تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۰۱

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌سوزی تانکر حامل نفت سفید در تقاطع روستای ابراهیم آباد واقع در جاده اراک ـ تهران پس از 4 ساعت عملیات اطفای حریق و پاکسازی محل، مهار شد و تردد مجدد در این مسیر برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی، افزود: محور اراک ـ تهران به دلیل حجم آتش و اجرای عملیات پاکسازی و مهار، 4 ساعت مسدود بود که با تلاش امدادگران مجدد بازگشایی شد. حجم بالای آتش سبب شد که 3 تیم از ایستگاه‌های اراک و یک تیم از ایستگاه ابراهیم آباد در محل حاضر شوند.

وی ادامه داد: وقوع این آتش سوزی در ساعت 21:14 شب گذشته (یکشنبه) به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، آتش‌نشانان برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار داشت: کِشنده خودروی تانکر حمل کننده نفت سفید به دلایل نامعلوم از خودرو جدا شده بود و پس از یک جرقه دچار آتش‌سوزی شده بود.

آقازیارتی تصریح کرد: همچنین راننده خودرو در این حادثه بر اثر ضربه جدا شدن کِشنده خودرو دچار حادثه شده بود که توسط امدادگران فرایندهای نخستین پزشکی بر روی وی انجام شده و سپس به بیمارستان ولی‌عصر اراک منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز