خبرگزاری کار ایران

درگفت وگوبا ایلنا مطرح شد:

تامین منابع پایدار برای حوزه راهداری یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۵۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با توجه به مشکلات و محدودیت‌های اعتباری گفت: تامین منابع مالی پایدار برای حوزه راهداری در استان و کشور یک ضرورت است.

مهدی میقانی درگفت وگو با ایلنای گلستان با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانه اظهارکرد:  این طرح زمستانه یکی از اصلی ترین  ماموریت‌های ما در این اداره کل است و امسال 300 راهدار در قالب اکیپ‌های مختلف در  راه های برون شهری، مناطق برف گیر، گردنه ها مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات شامل گریدر، لودر، بلدوزر و..... در طرح زمستانه وجود دارند که این دستگاه ها برای برف روبی در زمستان لازم است. همچنین شن و نمک مورد نیاز برای زمستان تامین شده است.

وی با بیان اینکه تامین منابع مالی پایدار برای حوزه  راهداری در استان و کشور یک ضرورت است، افزود: در سالجاری ۸ دستگاه گریدر اجاره کردیم که برای تامین منابع مالی برای اجاره این دستگاه ها به مشکل برخوردیم و لازم است توجه ویژه ای در  خصوص تخصیص اعتبارات به حوزه راهداری شود.

وی ذر بخش دیگری از صحبت هایش گفت: دو زندانی مرتکب به تخلفات رانندگی پس از سپری کردن بیش از ۱۳ سال حبس در زندان با کمک های نقدی انسان دوستانه تشکل ها و صنوف بخش حمل و نقل و راهداری استان گلستان و همزمان با هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری آزاد شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز