خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

9درصد جمعیت مرکزی نوبت نخست واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۲۵

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: 100 هزار نفر معادل 9 درصد از جمعیت استان هنوز نوبت نخست واکسن کووید 19 را دریافت نکرده‌اند. همچنین 200 هزار نفر معادل 17.5 درصد از جمعیت استان مرکزی نیز نوبت دوم واکسن را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی علیمحمدی با بیان اینکه در این میان 600 هزار نفر معادل 11 درصد جمعیت استان مرکزی، نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: تاکنون بیش از یک میلیون نفر در استان مرکزی دُز نخست، 983 هزار و 996 نفر دُز دوم و 116 هزار و 645 نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به علت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا، میزان مراجعه شهروندان استان مرکزی به مراکز واکسیناسیون و پایگاه های تجمیعی تزریق واکسن، نسبت به هفته گذشته 50 تا 70 درصد افزایش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: اینکه افرادی که واکسن نزده‌اند با توجه به دستورالعمل‌ها از دریافت برخی خدمات عمومی مانند امور بانکی، اداری، حمل و نقل و درمانی باز می‌مانند.

علیمحمدی تصریح کرد: دریافت واکسن مسئولیت اجتماعی است و برای افزایش سطح ایمنی عمومی جامعه، افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند، سایر افراد را برای تزریق واکسن تشویق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز