خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

27 پرونده در کمیسیون ماده 5 البرز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۲۸۸

استاندار البرز با اشاره به بررسی 27 پرونده در کمیسیون ماده 5 البرز، گفت: برای تسریع در رسیدگی به پرونده ها، جلسات کمیسیون ماده 5 به صورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون ماده 5 استان که 27 پرونده مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت، تاکید کرد: باید روند رسیدگی به پرونده های انباشت شده تسریع شود تا موجبات نگرانی و دغدغه مردم فراهم نشود.

وی در خلال این نشست در خصوص ضرورت سرعت بخشی به بهره برداری از تصفیه خانه ماهدشت اشاره کرد و گفت: با تحقق این امکان، بخش بزرگی از نیاز آب کشاورزی و صنعتی ماهدشت و اشتهارد تامین می شود.

استاندار البرز همچنین در خصوص ضعف جدی سرانه های تخت بیمارستانی و امکانات بهداشتی و درمانی در استان اشاره کرد و افزود: لازم است با پیمانکاران شهرک های مسکونی و سرمایه گذاران و خیرین سلامت وارد گفت و گو و رایزنی شویم تا در ارتقا این امر همراه ما باشند.

وی ادامه داد: در خصوص طرح ها و پروژه ها در این کمیسیون باید به گونه ای تصمیم گیری کنیم که منافع کنونی و آیندگان را توامان در نظر داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: برای تسریع در رسیدگی به پرونده ها، جلسات کمیسیون ماده 5 به صورت هفتگی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز