خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

بهبود بافت تاریخی شهر اصفهان نیازمند همت همگانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۷۴

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: وضعیت بافت تاریخی شهر اصفهان وضعیتی است که باید ارگانی مثل استانداری بر روی آن متمرکز باشد تا بتوان همه نهادهای مسئول را به کار مشغول کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی در کارگروه بافت تاریخی کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان که در امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بهبود وضعیت بافت تاریخی شهر اصفهان نیازمند یک همت همگانی است، یعنی باید در شهر اصفهان محدوده‌های تاریخی مشخص و دستگاه‌های متولی که می توانند به طرق مختلف وارد این موضوع شوند بر اساس یک برنامه زمان بندی احیا را انجام دهند.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: واقعیت امر این است که حفظ و نگه داری و مرمت از آثار تاریخی مداوم است و هیچگاه تمام شدنی نیست به همین منظور است که می گوییم ابتدا باید محوری در این زمینه حرکت کرد و سپس همه دستگاه ها به کمک یکدیگر بیایند.

نورصالحی افزود: وضعیت بافت تاریخی شهر اصفهان وضعیتی است که باید ارگانی مثل استانداری بر روی آن متمرکز باشد تا بتوان همه نهادهای مسئول را به کار مشغول کرد.

وی تاکید کرد:در این زمینه شهرداری و مدیریت شهری اصفهان نیز می تواند با سازمان نوسازی و بهسازی خود نقش دبیری کار را به عهده بگیرد و طرح هایی را که میراث فرهنگی اولویت بندی می کند را همه دستگاه ها وارد گود شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز