خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

سند آمایش سرزمین نقشه راه برای توسعه استان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۴۸

استاندار همدان گفت: سند آمایش سرزمین، نقشه راه برای توسعه استان است و باید توجه ویژه به سند آمایش داشته باشند.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۱ فعلا در حد لایحه است و باید در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد و با توجه به رایزنی‌های انجام شده تغییر اساسی و محتوایی نخواهد داشت.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: مدیران کل به عنوان یک دستور جدید در کار خود، حداکثر بهره برداری از بودجه را داشته باشند چون در برخی تبصره‌ها می‌توان بیش از دو برابر بودجه استان جذب کرد.

وی با بیان اینکه اختیارات خوبی در بودحه به استان‌ها داده شده و باید از آن، استفاده کرد، توضیح داد: عدالت محوری در لایحه بودجه دیده شده و باید با توجه به مناطق محروم استفاده شود. 

استاندار همدان در رابطه با پیش‌بینی تاسیس صندوق پیشرفت و عدالت در لایحه بودجه ۱۴۰۱، بیان کرد: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت با اعتبار دو هزار میلیارد تومانی و با ظرفیت استانی می‌تواند ارتقا پیدا کند و تمامی اعتبارات صندوق برای آبادی استان باید مورد استفاده قرار بگیرد. 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمین، مطرح کرد: سند آمایش سرزمین، حاصل زحمات و تلاش ساعت‌ها و روزها و سال‌ها مطالعه بوده و یک نقشه راه برای توسعه استان است و باید توجه ویژه به سند آمایش داشته باشند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: ادارات باید در انجام اقدامات هر سازمان توجه ویژه به آمایش استانی داشته باشند و پیوست همه کارها سند آمایش استانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز