خبرگزاری کار ایران

درخواست هزاران نفر از ساکنان شهر پردیس برای رایگان شدن عوارض آزادراه تهران - پردیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۰۰

هزاران نفر از ساکنان شهر جدید پردیس به دلیل خطرناک بودن تردد در جاده قدیم این شهر و هزینه بالای عوارض عوارض آزادراه پردیس به تهران خواستار رایگان شدن عوارضی این آزادراه شدند.

به گزارش ایلنا، در متن این کارزار که بیش از ۱۱ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند ، آمده است:

«با توجه به اینکه جاده قدیم پردیس به تهران و بالعکس بسیار خطرآفرین و تردد در آن همیشه همراه با حوادث جاده‌ای و تصادف و ترمز بریدن کامیون‌ها بوده و این مسیر دارای پیچ‌های تند و خطرناک است و جاده‌ای ناایمن محسوب می‌شود، به علت هزینه بالای عوارض آزادراه پردیس به تهران و برعکس، ساکنان شهر جدید پردیس بالاخص ساکنان مسکن‌های مهر که اکثراً در تهران شاغل هستند هر روز از این جاده رفت و آمد می‌کنند.

عبور از این جاده خطرناک به دلیل مبلغ عوارضی سنگین آزادراه برای عبور و مرور هر روزه ساکنان صورت می‌گیرد. مبلغی که از توان مالی ساکنین خارج است. لذا خواهشمند است تدبیری اتخاذ گردد تا هزینه عوارضی آزادراه تهران - پردیس برای ساکنان شهر پردیس رایگان گردد.»

این کارزار تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/pardis) در حال جمع‌آوری امضاست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز