خبرگزاری کار ایران

رئیس صمت اردبیل خبر داد:

تشکیل 151 پرونده تخلف در بازرسی‌های ویژه شب یلدا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۳۱

رئیس سازمان صنعت , معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل 151 پرونده تخلف به ارزش بیش از 212 میلیون ریال در بازرسی‌های ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن تشریح عملکرد طرح نظارتی ویژه یلدا اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار وجلوگیری از نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت ها در ایام پایانی پاییز که با افزایش تقاضا و خرید برخی از کالا همراه است، طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از 24 ماه لغایت 30 آذر به مدت یک هفته اجرا شد.

صادقی تصریح کرد: در مدت هفت روز، تعداد یک هزار و 72 مورد بازرسی از واحد های صنفی و عرضه کننده میوه و مرکبات و آجیل در سطح استان به عمل آمده و 151 پرونده تخلف به ارزش 212 میلیون و 290 هزار و 500 ریال تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت , معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب  را بصورت حضوری و یا با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند تا تحت رسیدگی قرار گیرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز