خبرگزاری کار ایران

جلسه بررسی و رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب ساوجبلاغ انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۸۷

با حضور فرماندار ساوجبلاغ مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی مهرور در جلسه بررسی و رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ که با حضور مدیرعامل آبفای استان البرز و مسئولان ساوجبلاغ برگزارشد، اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب درسطح این شهرستان مشکلاتی از قبیل احداث مخزن ذخیره آب، اصلاح و بازسازی شبکه در شهرها و روستاها، تصفیه خانه شهر هشتگرد، افزایش حق آبه از سد طالقان، تخصیص پساب تصفیه خانه شهر جدید برای آبیاری فضای سبز، ترکیدگی ها و نشتی های سطح شهر ها و روستاها و قطع انشعابات غیر مجاز  وجود دارد که بایستی با همکاری آبفای استان البرز پیگیری و حل شوند.

وی افزود: بواسطه این موضوع برای بررسی و حل مشکلات شهرها و روستاها جلسه ای با حضور مدیرعامل آبفای استان البرز و امور آب تشکیل و مسایل و مشکلات مطرح شد. 

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: در این جلسه مدیرعامل آبفای استان این نوید را داد که با پیگیری و تلاش مدیریت آبفا، مشکلات در اسرع وقت حل شود و شاهد کمترین مشکلات در تامین آب شهرستان ساوجبلاغ باشیم.

مهرور بیان داشت: در هماهنگی که در این جلسه با مدیران آبفا انجام شد با شناسایی و احصای مناطقی از شهرها که بیشترین حوادث و شکستگی ها در آن اتفاق می افتد، عملیات تفکیک زونها انجام خواهد پذیرفت و فشار آب از شبکه برداشته می شود و دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار در این بخش نخواهیم بود.

وی در خاتمه افزود: بزودی مشکل مخزن 2000مترمکعبی شهرگلسار حل و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین یک چاه جدید در شهرکوهسار وارد شبکه شده و بحث فاضلاب و تصفیه خانه شهر هشتگرد مورد پیگیری مجدد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز