خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند فرماندار سابق آران وبیدگل به نحوه معرفی فرماندار جدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۵۸

فرماندار شهرستان آران وبیدگل گفت: اینکه من در روز گذشته در جلسه ملاقات مردمی باشم و به من اعلام شود فردا فرماندار نیستید کار پسندیده ای نیست.

 به گزارش خبر نگار ایلنا از کاشان، اسماعیل بایبوردی افزود: دادستان شهرستان در جلسه تودیع و معارفه هستند و می دانند قبل از صدور رای هم باید آیین دادرسی طی شود و این گونه انتخاب فرماندار جالب نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم آران وبیدگل خدمتگزار می خواهد و آقا بالا سر نمی خواهند، موضوع مهمی که من از همان روز اول متوجه آن شدم.

بایبوردی تصریح کرد: این اواخر اخبار زیادی درباره انتخاب فرماندار به گوش من می رسید و یک روز می گفتند فرمانداری به نام تقی می آید، ولی روز بعد می گفتند نه اشتباه شده اسم فرماندار جدید نقی است.

فرماندار سابق شهرستان آران وبیدگل با انتقاد تند و صریح از نحوه انتخاب فرماندار جدید شهرستان تصریح کرد:  اینکه من در روز گذشته در جلسه ملاقات مردمی باشم و به من اعلام شود فردا فرماندار نیستید کار پسندیده‌ای نیست.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آران وبیدگل سه شنبه برگزار شد.

 علی اکبر رضایی که  سمت معاون فرمانداری و سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل را در کارنامه خود دارد امروز سه شنبه و با حضور مسئولان استانی به سمت سرپرست فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز