خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید تربت حیدریه معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۰۱۵

علی‌اکبر کی‌پور در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید تربت‌حیدریه معرفی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در آیین معارفه و تکریم فرماندار جدید و قدیم تربت‌‎حیدریه گفت: بنای کار ما در دولت سیزدهم مبارزه با فساد در تمامی ارکان است و برای تحقق آن به مدیریت جهادی نیاز است و تحقق مدیریت جهادی در گرو الگوگیری از روش، منش و سلوک حضرت ختمی مرتبت(ص) محقق خواهد شد.    

سید هادی طباطبایی در ادامه به اصول بنیادی تفکر دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: با مردم و در خدمت به مردم بودن، فسادستیزی، عدالت‌محوری، خودباوری و عزت در دیپلماسی از جمله مهمترین این شاخصه‌هاست و در تعیین و گزینش فرمانداران از همین مولفه‌ها کمک می‌گیریم.

وی ادامه داد: ویژگی حکومت اسلامی آن است که وقتی مدیری  از مسوولیتی فارغ می‌شود، باید مسوولیت دیگری را بپذیرد و لذا نباید تصور شود ما نسبت به فرمانداران بی‌تفاوت هستیم و آنها را فراموش می‌کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حکومت اسلامی تکیه بر جایگزینی حکوت ارباب رجوعی بر ارباب رعیتی، هم‌افزایی، هماهنگی و همکاری مسوولان با مردم و نیز تکیه بر ظرفیت های داخلی شهرستان‌ها است که فرمانداران نیز باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز