خبرگزاری کار ایران

یادداشت؛

ورزشکاران اردبیل روزبه روز بی‌انگیزه‌‌تر می‌شوند / عملکرد متولیان ورزش استان در آماج تندترین نقدها

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۷۰

حال و روز امروز ورزش استان شباهت معناداری با فرد بیمار گرفتار در بستری دارد که به علت تجویز داروهای غیر مرتبط، روز به روز از سلامتی و بهبودی خود فاصله گرفته و امیدی به احیا و برگشتش به روزهای خوش و بهبودی ندارد.

ایلنا ؛ ورزش اردبیل از دیرباز به عنوان یکی از قطب‌های قهرمان پرور کشور شناخته شده و مدال آوران رشته های مختلف، طی سالیان گذشته، مایه مباهات ساکنان دیار ساوالان بوده و به عنوان الگوهای ماندگاری برای جوانان استان قلمداد شده اند.

حال و روز امروز ورزش استان شباهت معناداری با فرد بیمار گرفتار در بستری دارد که به علت تجویز داروهای غیر مرتبط، روز به روز از سلامتی و بهبودی خود فاصله گرفته و امیدی به احیا و برگشت اش به روزهای خوش و بهبودی ندارد.

از زمانی که قهرمان وزنه برداری المپیک، مسئولیت ورزش و جوانان استان را بر عهده گرفت، بجز چند عملکرد قابل توجه و آن هم در اوایل خدمت، متاسفانه به دلایل متعددی نظیر عدم اشرافیت بر امورات جاری این مجموعه، نداشتن سوابق کافی در حوزه مدیریت ورزشی و مهم تر از همه میدان دادن به تعدادی از مدیران داخل مجموعه ورزش که جزو چهره های نه چندان مقبول جامعه ورزش استان نیز هستند، شرایط را به سمتی سوق داده که در آستانه دومین سال حضور در راس این مجموعه، در آماج بیشترین و تندترین نقدها قرار گرفته است.

در کنار تک مزایاهای غیرقابل انکار حضور سجاد انوشیروانی به عنوان یک ورزشکار سطح بین المللی در ورزش استان، آسیب هایی که در پرتو دخالت های نابجا و یکطرفه برخی از اطرافیان وی در انتخابات هیات های ورزشی و سنگ اندازی در امورات هیات های غیر همسو دیده می شود، بسیاری از رشته های ورزشی را تا سال های سال در کمای مطلق فرو برده است.

حواشی انتخابات روزهای گذشته هیأت بوکس استان نشان داد، عوامل ریشه داری وجود دارد که گاهی مهندسی‌ها نمی گذارد ورزش استان، روز خوش به خود ببیند. بی تفاوتی و سکوت معنادار انوشیروانی در هنگام ورود ورزشکاران بوکس استان به سالن انتخاباتی مجمع و همسویی با رئیس فدراسیون بوکس کشور در بی اعتنایی به مطالبات معترضان و ادامه خونسردانه جلسه، حس غربت و بی کسی عجیبی را به علاقمندان بوکس و حاضران در انتخابات مجمع منتقل کرد.

بغض فروخفته ورزشکاران بوکس و علاقمندان سایر رشته های ورزشی که روسای هیأت‌های آن‌ها چه در زمان انوشیروانی و چه در سال های قبل از آن، با سفارشات سیاسی و دخالت های اطرافیان انتخاب شده اند، ناله‌های بی سرانجامی به شمار می روند که بی اعتنایی به تبعات آن، تدفین و چال کردن انگیزه و پشتکار استعدادهای ورزشی استان را نشانه گرفته است.

روزهای آینده، روزهای سرنوشت‌سازی را برای ورزش استان رقم خواهد زد. آیا انتقادات ماه‌های اخیر به عملکرد پرحاشیه انوشیروانی و تاوان کم کاری های اطرافیان تصمیم گیر، پایان غم انگیزی خواهد بود بر حضور نزدیک به دوساله این قهرمان وزنه برداری دنیا در اولین آزمون مدیریتی خود؟!

 مسلم نوروز زاده

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز