خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ناگفته‌های شهردار نمونه ازنا از پشت پرده پرونده‌سازی‌های مالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۱۰۶

شهردار سابق شهرستان ازنا گفت: برای اتهاماتی که به من وارد کردند 3 سال طول کشید تا تبرئه شدم .این افراد هدفشان این بود که در انتخابات مجلس حضور نیابم که در آن دوره شورای نگهبان هم به استناد اینکه هنوز پرونده‌ام باز بود رد صلاحیتم کرد.

سید مرتضی موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شهردار سابق شهرستان ازنا و شهردار نمونه استان لرستان بودم. در دوره مسئولیتم تلاش‌های زیادی برای آبادانی این شهرستان انجام دادم اما  زمانی که عده‌ای متوجه شدند قصد کاندیدا شدن برای نمایندگی مجلس را دارم دست به یک سری اقدامات زدند که چهره مرا نامحبوب جلوه دهند.

وی مدعی شد: در سال 97 یک از میادین شهر ازنا به نام شهید صادقی مزین شده که از شهدای حادثه هفت تیر است. ما این میدان را بازسازی و آماده افتتاح کردیم. در همین راستا از پسر این شهید بزرگوار که در سالهای گذشته نماینده تهران بود و برای افتتاح یک سد به استان لرستان آمده بود به پیشنهاد تعدادی از همکاران از وی دعوت کردیم که به شهرستان ازنا بیاید و این میدان را که به نام پدرشان بود، افتتاح کند اما عده‌ای برای همین موضوع برایم پرونده سازی کردند در حالی که این مساله به دعوت بنده انجام نشده بود.

موسویان در ادامه ادعای خود اظهار داشت:  برای اتهاماتی که به من وارد کردند 3 سال طول کشید تا تبرئه شدم و این افراد هدفشان این بود با پرونده سازی در انتخابات مجلس شرکت نکنم. در آن دوره شورای نگهبان هم به استناد اینکه هنوز پرونده‌ام باز بود رد صلاحیتم کرد. البته نمی‌خواستم نامزد انتخاباتی در مجلس شوم اما به دلیل اینکه می‌گفتند حق شرکت ندارم، شرکت کردم که البته رد صلاحیت شدم.

شهردار سابق ازنا مدعی شد: بعد از افتتاح میدان، پرونده‌های دیگری برای من باز شد و اتهامات دیگری را متوچه بنده کردند حتی برای افرادی که در فضای مجازی از من دفاع کرده بودند نیز پرونده تشکیل شد که اکثرا هم جوان بودند. این افراد به شورای شهر اعتراض کرده بودند که چرا  شهرداری که برای شهرمان کار کرده و بومی همین شهر است را استیضاح کرده‌اید و به نشانه حمایت از من و اعتراض به آنها طومار نوشته و امضا کرده بودند. همچنین به فرماندار و امام جمعه مراجعه کرده و اعتراض کرده بودند که چرا با مسئولی که برای بهبودی شرایط شهر تلاش می‌کند اینگونه برخورد می‌شود.

موسویان گفت: به رغم تمام اذیت شدن‌هایم خوشبختانه از تمامی اتهاماتی که به من وارد کردند، تبرئه شدم.

وی با بیان اینکه این افراد غافل از اینکه من و خانواده‌ام سال‌ها است دین‌مان را به نظام پرداخته‌ایم، گفت: سال 64 در جبهه جنگ جانباز شدم و پدرم و عمویم نیز جانبازند و همچنین برادرم و 2 پسر عمویم نیز شهید شده اند. خدارو شکر از این پرونده روسفید بیرون آمدم و در تمام مدت مسئولیتم در خدمت مردم بودم و در ازنا پروژه‌های بزرگی را راه اندازی کردم.

شهردار سابق ازنا اضافه کرد: حتی وقتی که تبرئه شدم این افراد به رای صادره اعتراض کردند که دوباره در شعبه دوم تجدید نظر دادسرا مورد بررسی قرار گرفت که آنجا هم رای عدم تعقیب را تایید کردند.

موسویان ادامه داد: از این موضوع ناراحتم که اتهامی که برمن وارد کردند در فضای مجازی، رسانه‌های داخلی و معاند دست به دست چرخید و با آبرویم بازی کردند.

وی یادآور شد: من از سال 73 وارد شهرداری شدم ابتدا در حراست و بعد معاونت های شهرداری و مدتی قائم مقام سازمان همیاری استان لرستان و بعد به عنوان معاون سازمان همیاری استان ایلام خدمت کردم و در طول 3 دوره شهردار ازنا بودم تمام تلاشم را برای ساماندهی زیرساخت‌های شهرداری به کار گرفتم.

* تمامی اسناد قضایی پرونده مورد بحث در ایلنا موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز